موفقیت یك شركت دانش بنیان در صادرات

موفقیت یك شركت دانش بنیان در صادرات

آزینیک: یک شرکت دانش بنیان با ایجاد پایگاه صادراتی در سه کشور گرجستان، قرقیزستان و سوریه محصولات خلاق و دانش بنیان را به این سه کشور صادر کرد.


به گزارش روز یکشنبه ایرنا از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، محسن مختاری مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با بیان اینکه، در ابتدای تشکیل این شرکت بصورت تخصصی در حوزه تبادل فناوری محصولات دارای فناوری پیشرفته فعالیت نموده ایم، اضافه کرد: ما بعد از طی این دوره ۱۰ ساله بصورت تخصصی وارد حوزه صادرات محصولات فناورانه، خلاق و دانش بنیان شدیم. در ابتدا ۲ پایگاه صادراتی در کشورهای گرجستان و قرقیزستان تأسیس کردیم. مرکز صادراتی تأسیس شده در گرجستان در ۴۰۰ متر مربع و مرکز قرقیزستان در ۲ هزار متر تأسیس شد.
این فعال دانش بنیان، با اشاره به اهمیت نقش صادرات در توسعه محصولات و شرکت های دانش بنیان و خلاق، اظهار داشت: در این کشورها، از تجار دعوت می کردیم تا بعد از بازدید از محصولات ایرانی، با مزیت ها و قیمت آن آشنا گردند. سپس جلسات تخصصی تر برگزار می گردد و در نهایت قرارداد فروش و صادرات منعقد می شد.
مختاری با بیان اینکه، این شرکت هم اکنون با کمک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک مرکز صادراتی در شهر حلب سوریه تأسیس کرده است اظهار داشت: بی گمان در این کشور، ظرفیت بسیار قابل توجهی برای محصولات ایرانی وجود دارد.
به گفته این فعال حوزه دانش بنیان، شرکت های خلاق، فناور و دانش بنیان می توانند با معرفی کالاهای خود به شرکت های دانش بنیان صادراتی که از طرف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، برای توسعه صادرات، ماموریت یافته اند، بازارهای خودرا توسعه دهند.



منبع:

1400/02/06
22:23:35
0.0 / 5
590
تگهای خبر: دانش بنیان , فروش , فناوری , محصولات
این مطلب آزینیک را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط آزینیک
نظرات خوانندگان آزینیک در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
آزینیک