ستاری مطرح كرد:

معاونت علمی حامی شركتها برای تولیدات در حوزه واكسن كرونا

معاونت علمی حامی شركتها برای تولیدات در حوزه واكسن كرونا

به گزارش آزینیک معاون علمی و فناوری اظهار داشت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم در راه تولید واکسن کرونا حامی شرکت ها است.



به گزارش آزینیک به نقل از معاونت علمی و فناوری، دکتر سورنا ستاری معاون علمی و تکنولوژی امروز در مراسم آغاز تست انسانی واکسن کرونا با اشاره به اینکه به دست شرکتهای دانش بنیان اقدام بزرگی در حوزه تأمین اقلام و تجهیزات فناورانه در حوزه سلامت و بخصوص مبارزه با کرونا صورت گرفته است، اظهار داشت: شرکتهای دانش بنیان نه تنها در تأمین و تولید تجهیزات پیشرفته، بلکه در حوزه واکسن هم دستاوردهای ارزشمندی را برای سلامت کشور به ارمغان آورده اند.
ستاری با اشاره به اینکه روند مطالعه و مقدمات واکسن ایران ساخت کرونا توسط این شرکت ها از اولین روزها شروع شده است، افزود: گروه های گوناگونی الان به شکل جدی در زمینه ساخت واکسن مشغول فعالیت هستند و این کار را زیر نظر ستاد مقابله با کرونا و وزارت بهداشت دنبال می کنند. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم در این راه حامی این شرکت ها است.
رئیس ستاد توسعه زیست فناوری ضمن اشاره به همکاری و ایجاد زمینه های صادراتی برای اقلام فناور ساخته شده، تصریح کرد: حاصل تلاش شرکتهای دانش بنیان خودکفایی و بی نیازی کامل از واردات در اقلام مورد نیاز مقابله با کرونا است و امروز نیازی نیست که توسط شرکتهای دانش بنیان تأمین نشود.


منبع:

1399/10/10
00:06:03
0.0 / 5
1278
تگهای خبر: تكنولوژی , دانش بنیان , فناوری , واردات
این مطلب آزینیک را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط آزینیک
نظرات خوانندگان آزینیک در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
آزینیک