اینستاگرام چینی شگفتی آفرید

اینستاگرام چینی شگفتی آفرید

به گزارش آزینیک، شبکه اجتماعی شیائوهونگشو که پلت فرم چینی مشابه اینستاگرام است، سال جاری به سودی دست پیدا خواهد نمود که بسیار بالاتر از برآورد اولیه است.



به گزارش آزینیک به نقل از ایسنا، بلومبرگ به نقل از منابع آگاه نوشت: شیائوهونگشو که نامش به مفهوم «کتاب قرمز کوچک» است، در راه دستیابی به درآمد خالص ۵۰۰ میلیون دلاری در سال ۲۰۲۳ است. این یک جهش بزرگ از پیشبینی سود کمتر از ۵۰ میلیون دلار است که این شرکت در شروع سال میلادی جاری اعلام نموده بود.

به گفته منابع آگاه، این عملکرد قوی، چشم انداز دور جدید تأمین مالی یا عرضه اولیه عمومی شیائوهونگشو که مورد حمایت سرمایه گذاران بزرگی نظیر گروه علی بابا، تنسنت هولدینگز، تماسک هولدینگز و جی جی وی کپیتال قرار دارد را تقویت کرده است. این شرکت آخرین بار ۵۰۰ میلیون دلار تأمین مالی در سال ۲۰۲۱ جذب کرد که ارزش این شرکت را به ۲۰ میلیارد دلار رساند.

شیائوهونگشو مانند خیلی از شرکتهای خصوصی، ناچار نیست وضعیت مالی خویش را افشا کند و در معرض حسابرسی مستقل قرار ندارد اما خیلی از استارتاپ ها، نتایج مالی خویش را در اختیار حامیان و سرمایه گذاران احتمالی قرار می دهد.

دستاورد شیائوهونگشو از هر جهت قابل ملاحظه است چونکه همتایان غربی این شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام یا پینترست، سالهاست کوشیده اند ترافیک عظیم خویش را به درآمد تجاری آنلاین تبدیل کنند. اینستاگرام سال جاری متحمل پسرفت در تجارت الکترونیکی شد و قابلیت خرید آنلاین خویش را تعطیل کرد تا به تبلیغات متمرکز شود.

شیائوهونگشو که نزدیک ترین مشابه چینی به اینستاگرام است، خویش را بعنوان یک سایت بررسی قابل اعتماد برای همه چیز، از مراقبت از پوست گرفته تا غذا و سفر، جا انداخته است. برای مدت زیادی، ۲۰۰ میلیون کاربر ماهانه شیائوهونگشو تا حد زیادی با این اپلیکیشن بعنوان یک جریان ساز صرف برخورد کردند و برای خرج کردن پول خود به پلت فرم های تجارت الکترونیک بزرگتر روی می آوردند. اما اپلیکیشن های چینی مانند دوین شرکت بایت دنس موفق شده اند با به خدمت گرفتن اینفلوئنسرها از راه عرضه مشوق های مالی به آنها، مصرف کنندگان را جذب کرده و محصولات توسط میلیونها کاربر خریداری شوند و آنها هم سهمی ببرند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، شیائوهونگشو هم برای افزایش فروش تجارت الکترونیکی خود، از محتوای غنی خود بهره برده تا در این پلت فرم خرید کنند. هنگامی که کاربران ویدیوها و تصاویر پست شده در شیائوهونگشو را تماشا می کنند، می توانند محصولات برچسب گذاری شده را با چند کلیک خریداری کنند.





منبع:

1402/10/04
08:21:29
0.0 / 5
318
تگهای خبر: آنلاین , اپل , اپلیكیشن , الكترونیك
این مطلب آزینیک را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط آزینیک
نظرات خوانندگان آزینیک در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
آزینیک