افزایش تولید 2 میلیون عددی سرنگ در هلال احمر

افزایش تولید 2 میلیون عددی سرنگ در هلال احمر

به گزارش آزینیک، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی ضمن اشاره به اینکه روند تولید تجهیزات پزشکی در جمعیت هلال احمر بی وقفه ادامه دارد، از افزایش تولید ۲ میلیون عددی انواع سرنگ در سهاهلال نسبت به مدت مشابه سال قبل اطلاع داد.


به گزارش آزینیک به نقل از ایسنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ علیرضا عسکری ضمن بیان اینکه روند تولید تجهیزات پزشکی در جمعیت هلال احمر بی وقفه ادامه دارد، اظهار داشت: در سه ماه نخست سال ۱۴۰۱ در مجموع حدود ۴۷ میلیون عدد سرنگ در سهاهلال تولید شد که این تعداد در مدت مشابه سالجاری به ۴۹ میلیون عدد رسیده و شاهد رشد ۲ میلیون عددی تولید انواع سرنگ هستیم.
وی ادامه داد: سرنگ ۲ میـــل با سرسوزن جی ۲۳، سرنگ ۵ میـــل با سرسوزن جی ۲۲، سرنگ ۱۰ میـــل با سرسوزن جی ۲۱، سرنگ ۲ میـــل سه تکه با سرسوزن جی ۲۳ و سرنگ ۵ میـــل سه تکه با سرسوزن جی ۲۲ همچون تولیدات سهاهلال در این حوزه می باشد.
عسکری تصریح کرد: علاوه بر این تولیدات، هلال احمر در عرصه تولید سرنگ انسولین، سرسوزن دندانپزشکی و سایر تجهیزات پزشکی هم اقدامات موثری انجام داده تا بخشی از نیازهای شهروندان در حوزه سلامت و تجهیزات پزشکی برطرف شود.




منبع:

1402/04/06
11:33:46
0.0 / 5
325
تگهای خبر: پزشك
این مطلب آزینیک را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط آزینیک
نظرات خوانندگان آزینیک در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴
آزینیک