در راستای توسعه بازار؛

مدیریت بازار کشاورزی بصورت دیجیتال ممکن شد

مدیریت بازار کشاورزی بصورت دیجیتال ممکن شد

آزینیک: پژوهشگران در یک شرکت خلاق موفق به طراحی سامانه ای شدند که می تواند برای محصولات کشاورزی بازارسازی کند.


عرفان میرطالبی مدیر یک شرکت خلاق در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار نمود: ما در این شرکت توانستیم سامانه ای در جهت مدیریت هوشمند کشاورزی طراحی نماییم که بدین واسطه مشکل بازار کشاورزان حل شود. وی ادامه داد: در واقع با سامانه ای که طراحی کردیم بستر مدیریت بازار و تجاری سازی محصولات کشاورزی فراهم و خدماتی به کشاورز عرضه می شود. از طرفی به این وسیله نیاز خریداران محصولات کشاورزی را رفع می نماییم. وی ضمن اشاره به بانک اطلاعاتی عرضه و تقاضای این سامانه اظهار داشت: هم اکنون با ۱۲۰ هزار کشاورز و ۹هزار و ۵۰۰ خریدار محصولات کشاورزی به واسطه این سامانه ارتباط داریم که بتوانیم از این طریق بازاریابی، بازارسازی و بازاررسانی محصولات کشاوزی را به سرانجام برسانیم. مدیر این شرکت خلاق اظهار داشت: با روشهای مختلفی که در این سامانه طراحی کردیم، کشاورز محصولات خویش را معرفی می کند و خریدار می تواند با این محصولات آشنا شود؛ سپس با دانشی که داریم تلاش می نماییم معامله بین دو طرف به سادگی شکل بگیرد. به قول میرطالبی، تمام شرایط خرید و فروش در سامانه مشخص شده و معاملات بر طبق این شرایط انجام می شوند. مدیر این شرکت خلاق تصریح کرد: در واقع به واسطه این سامانه کمک می نماییم فاصله ای که در بازار بین کشاورز و خریدار وجود دارد پر شود.


منبع:

1402/02/18
15:13:48
0.0 / 5
397
تگهای خبر: تجاری , خدمات , دیجیتال , فروش
این مطلب آزینیک را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط آزینیک
نظرات خوانندگان آزینیک در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
آزینیک