پارک فناوری پردیس کمک فناورانه به پتروشیمی ماهشهر ارائه می کند

پارک فناوری پردیس کمک فناورانه به پتروشیمی ماهشهر ارائه می کند

سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر و پارک فناوری پردیس تفاهمنامه همکاری امضا کردند که برپایه آن شرکتهای دانش بنیان این پارک برای چالش های مختلف طرف مقابل راهکارهای فناورانه ارائه دهند.


به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر بر طبق این تفاهمنامه به منظور آشنایی نزدیک با چالش های این منطقه و عرضه راهکارهای فناورانه توسط شرکتهای دانش بنیان، امکان استقرار و ایجاد زیرساخت برای شرکتهای دانش بنیان را فراهم خواهد نمود. بدین منظور به شرکتهای دانش بنیان عضو پارک فناوری پردیس این امکان داده شده است تا با حضور در منطقه راهکارهای فناورانه خویش را جهت کمک به صنعت پتروشیمی عرضه کنند.
این تفاهمنامه به امضای سیدامید شهیدی نیا مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس رسید و مقرر شد زمینه استفاده حداکثری شرکتهای پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر از ظرفیت شرکتهای دانش بنیان فراهم گردد.
۳۰ درصد از تولیدات صنعت پتروشیمی کشور در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر است و بر اساس این تفاهمنامه با تجمیع تقاضای فناورانه در منطقه ماهشهر، امکان بهره برداری حداکثری از ظرفیت شرکتهای دانش بنیان و فناور در اجرای پروژه های این منطقه فراهم خواهد شد.
این پروژه ها در موارد مختلف همچون استفاده از شرکتهای دانش بنیان در زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی، استفاده از این شرکت ها در حل معضلات محیط زیستی در منطقه ماهشهر و بهینه سازی مصرف انرژی در نظر گرفته شده است.
به گزارش پارک فناوری پردیس، انعقاد تفاهمنامه همکاری میان سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و پارک فناوری پردیس در حاشیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست صورت گرفت.
این دور از نمایشگاه بین المللی ایران پلاست از ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه جاری در محل دایمی نمایشگاه بین المللی تهران دایر شده است.


منبع:

1400/11/22
21:11:19
0.0 / 5
549
تگهای خبر: آموزش , دانش بنیان , صنعت , فناوری
این مطلب آزینیک را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط آزینیک
نظرات خوانندگان آزینیک در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
آزینیک