استفاده از ماسک غذاخوری در کره جنوبی

استفاده از ماسک غذاخوری در کره جنوبی

آزینیک: یک شرکت کره ای ماسکی جدید را طراحی نموده است که امکان صرف وعده های غذایی بدون نگرانی از مبتلاشدن به کووید 19 را فراهم می آورد.


به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از پایگاه خبری ساینس، این ماسک توسط شرکت Atman در کره جنوبی تولید شده و با عنوان kosk یا ماسک بینی شناخته می شود.
این ماسک جدید در شبکه های اجتماعی به سرعت معرفی و به شکلی طراحی و تولید شده است که هنگام صرف غذا می توان آنرا به سمت بالا تا زد تا تنها روی بینی را بپوشاند و بعد از صرف غذا می توان آنرا به وضعیت اولیه بازگرداند.
این ماسک به سرعت موضوع بحث های آنلاین شد. تعدادی از کاربران با انتقاد از اینکه باز بودن دهان می تواند سبب انتقال ویروس کووید ۱۹ شود، خواهان حذف این ماسک ها شدند. در صورتیکه گروه دیگری از کاربران از این محصول جدید استقبال کرده و معتقدند این ماسک می تواند از آنها در هنگام صرف وعده های غذایی در محیط خارج از منزل محافظت کند.
این ماسک جدید در حالی به بازار معرفی شده است که کره جنوبی با شیوع سویه اومیکرون دست و پنجه نرم می کند. این کشور از مقررات قرنطینه استفاده نمی کند؛ اما دستورالعمل هایی را درباب تعداد افرادی که در یک محل تجمع می کنند و ساعات فعالیت رستوران ها، فروشگاه های مواد غذایی و سایر کسب وکارها به اجرا گذاشته و ارائه کارت واکسیناسیون جهت استفاده از خدمات خیلی از موسسات و سازمان ها الزامی است.



منبع:

1400/11/16
13:09:27
0.0 / 5
777
تگهای خبر: آموزش , آنلاین , خدمات , فروش
این مطلب آزینیک را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط آزینیک
نظرات خوانندگان آزینیک در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
آزینیک