دعوت از فناوران برای تولید واکسن های کاربردی صنعت دام، طیور و آبزیان

دعوت از فناوران برای تولید واکسن های کاربردی صنعت دام، طیور و آبزیان

فناوران برای تولید واکسن های کاربردی صنعت دام، طیور و آبزیان در فراخوانی از جانب ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دعوت شدند.


به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری با همکاری سازمان دامپزشکی برای تأمین نیاز کشور در زمینه واکسن های دام، طیور و آبزیان آماده پشتیبانی از طرح های پیشنهادی شرکتهای دانش بنیان و خلاق برای تولید بار اول و تجاری سازی و توسعه بازار هستند.
در این فراخوان آمده است: فناوران می توانند طرح هایی در زمینه «واکسن های هاری، بروسلوز، سه گانه ND، IB، EDS»، «چهارگانه ND، NIB، EDS، REO»، «ارنیتو باکتریال رینوتراکئال»، «کوریزا ABC»، «رینوتراکئیت»، «برونشیت واریانت۷۹۳ B»، «رئوبروس کشته»، «رینوتراکئیت زنده»، «آنسفالومیلیپ زنده» و «مارک دوگانه زنده» ارائه کنند.
طرح های پیشنهادی باید دارای عمق دانشی در حوزه زیست فناوری، برخورداری از TRL و MRL قابل قبول، برخورداری از بازار صادراتی و برخورداری از زیرساخت تولیدی یا امکان همکاری با شرکتهای تولیدی حاضر در بازار باشند.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشترمی توانند به آدرس اینتنرنتی https: //biodc.isti.ir/ رجوع و تا ۱۰ اسفندماه طرح های خویش را ارائه کنند.



منبع:

1400/11/07
23:48:26
0.0 / 5
588
تگهای خبر: آموزش , تجاری , دانش بنیان , صنعت
این مطلب آزینیک را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط آزینیک
نظرات خوانندگان آزینیک در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
آزینیک