رئیس كارگروه ترویج و آموزش ستاد توسعه فناوری نانو:

ایده های برترین های مسابقه ملی نانو به محصول تبدیل می شود

ایده های برترین های مسابقه ملی نانو به محصول تبدیل می شود

رئیس کارگروه ترویج و آموزش ستاد توسعه فناوری نانو اظهار داشت: برگزیدگان مسابقه دانشجویی نانو با تشکیل تیم هایی می توانند ایده های خویش را به محصول تبدیل کنند.



به گزارش آزینیک به نقل از مهر، عماد احمدوند امروز در اختتامیه جشنواره دانشجویی بنیاد آموزش فناوری نانو که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد اظهار داشت: گام بعدی مسابقه ملی فناوری نانو حرکت در جهت توسعه فناوری است؛ چون که رویداد مسابقه ملی فناوری نانو متمرکز بر یادگیری در حین اجرا است.
وی با اشاره به اینکه ستاد نانو در برگزاری برنامه های دانشجویی تلاش در فرآهم کردن فرصت هایی متناسب با توانمندی های دانشجویان در راه یادگیری دارد، اظهار داشت: ما تلاش داریم که در حد بضاعت و توان فرصت هایی برای یادگیری عملی دانشجویان فراهم نماییم.
رئیس کارگروه ترویج و آموزش ستاد توسعه فناوری نانو اظهار داشت: بعضی از فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکتری قادر به انجام کارهای محول شده به آنها نیستند که حضور آنها در چنین رویدادهایی می تواند یک فرصت کوچک برای بروز توانمندی های آنها باشد.
وی اظهار داشت: برنامه های دانشجویی فرصت جدی برای یادگیری و رشد دانشجویان در مقاطع کارشناسی ارشد و بالاتر است، بر این اساس در مسابقه ملی فناوری نانو سعی شده تا دانشجویان را در جهت توسعه فناوری قرار دهیم.
احمدوند اضافه کرد: رویداد نانو استارت آپ ادامه این رویداد است که طی یک الی دو سال ایده های برتر به محصول تبدیل شوند.

1400/09/21
14:15:41
0.0 / 5
556
تگهای خبر: آموزش , فناوری
این مطلب آزینیک را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط آزینیک
نظرات خوانندگان آزینیک در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
آزینیک