توسعه ستاری:

پارک فناوری پردیس توسط بخش خصوصی

پارک فناوری پردیس توسط بخش خصوصی

آزینیک: معاون علمی و فناوری رییس جمهور با اعلان اینکه پارک فناوری پردیس توسط بخش خصوصی توسعه می یابد، اظهار داشت که سال قبل برای این اقدام 15 هزار میلیارد تومان تخصیص داده شد.


«سورنا ستاری» روز شنبه در حاشیه افتتاح طرح های عمرانی و ورزشی در پارک فناوری پردیس در گفت و گو با خبرنگاران، ضمن تقدیر از همکاری «عبدالعظیم رضایی» فرماندار و «مرتضی همتی» شهردار پردیس، گفت: با حمایت مسئولان شهرستان شاهد اتفاقات بزرگی در پارک فناوری پردیس هستیم و هر بار تغییرات خوبی در این پارک اتفاق می افتد.
معاون علمی و فناوری رییس جمهور با اشاره به افتتاح طرح های عمرانی در پارک فناوری، گفت: قسمتی از پروژه های عمرانی توسط بخش خصوصی و تامین زیر ساخت ها با بودجه دولتی درحال انجام و اجرا است.
ستاری اظهار داشت: فازهای ۳ و ۴ پارک فناوری پردیس جمعا بیش از ۵۰ هکتار مساحت دارد و طی ماه های گذشته وزارت راه و شهر سازی ۲۸۰ هکتار به پارک تخصیص داد که بعد از صدور مجوزها این اراضی به پارک اضافه می شود.
وی افزود: سرمایه گذاری بطور جدی در فاز ۳ پارک فناوری باتسهیل گری صدور مجوز ساخت و ساز توسط شهرداری پردیس در حال اجراست و در آینده ای نزدیک با جذب تعداد بیشتری از جوانان با استعداد شاهد اتفاقات خوبی در این پارک خواهیم بود.
به گزارش آزینیک به نقل از ایرنا، مراسم کلنگ زنی ۴ طرح پژوهشی در پارک فناوری جمعا به مساحت حدود ۶ هزار متر مربع که با بنای قابل ساخت آن در حدود ۱۱ هزار متر مربع است و حداکثر طی دو سال تکمیل و آماده بهره برداری خواهد بود و سالن چند منظوره ورزشی با زیربنای تقریبی ۲ هزار و ۵۶۶ متر مربع با ظرفیت یک هزار و ۳۷۱ تماشاگر و ۶۸ جایگاه ویژه افتتاح و بعد از دوران همه گیری دوران کرونا قابل بهره برداری است.
افتتاح سردر ورودی پارک (پردیس دانش)، کلنگ زنی شروع عملیات عمرانی راه اندازی ساختمان ۳ شرکت در فاز سوم، افتتاح پروژه زیر گذر ورودی فاز دوم پارک، افتتاح ساختمان چند مستاجره جدید صندوق توسعه تکنولوژی های جدید، افتتاح رسمی ساختمان چند منظور پارک و پروژه تعریض پل کنار گذر شمالی پارک فناوری پردیس با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور انجام شد.
شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد و پارک فناوری پردیس فاز ششم شهر پردیس است.



منبع:

1400/05/11
13:32:04
0.0 / 5
615
تگهای خبر: تكنولوژی , سرمایه گذاری , فناوری
این مطلب آزینیک را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط آزینیک
نظرات خوانندگان آزینیک در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
آزینیک