دبیر شبكه فن بازار ملی ایران مطرح كرد:

۳۴۸ میلیارد تومان گردش مالی در طرح جهش تجارت فناوری

۳۴۸ میلیارد تومان گردش مالی در طرح جهش تجارت فناوری

دبیر شبکه فن بازار ملی ایران اظهار داشت: طرح جهش تجارت فناوری از اردیبهشت سال ۱۳۹۹ آغاز شد و تابحال ۳۴۸ میلیارد تومان گردش مالی توسط کارگزاران تجارت فناوری (بروکرها) صورت گرفته است.


به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی پارک فناوری پردیس، شانزدهمین نشست سراسری فن بازارهای منطقه ای و تخصصی سراسر کشور با حضور اکبر قنبرپور معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس و رئیس شورای سیاست گذرای شبکه فن بازار ملی ایران، محمدصالح خالقی دبیر شبکه فن بازار ملی ایران، لاهوتی مدیر توسعه صنعتی و فناوری سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، نمایندگان فن بازارهای تخصصی و منطقه ای و تعدادی از فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور برگزار شد.
خالقی با قدردانی از فعالیت فن بازارهای منطقه ای و تخصصی و کارگزاران تجارت فناوری ذیل طرح جهش تجارت فناوری اظهار داشت: طرح جهش تجارت فناوری از اردیبهشت سال ۱۳۹۹ آغاز شد و تابحال ۳۴۸ میلیارد تومان گردش مالی توسط کارگزاران تجارت فناوری بوجود آمده است.
وی افزود: این دستاورد نتیجه ۱۵۵ تعداد هم رسانی است. از این میان ۹۵ همرسانی به ارزش ۲۱۲ میلیارد تومان در مبحث بازاریابی، ۳۸ همرسانی به ارزش حدودی ۲۶ میلیارد تومان در مبحث رفع نیاز و ۲۲ همرسانی در زمینه سرمایه گذاری به ارزش ۱۱۰ میلیارد تومان انجام شده است. این نتیجه جهش خیلی خوب در مبادلات فناوری کشور است که توسط کارگزاران تجارت فناوری با حمایت شبکه فن بازار ملی ایران انجام شده است.
طرح جهش تجارت فناوری به منظور افزایش مبادلات فناورانه که به تبع آن افزایش تولید خواهد بود، اجرا شده است. شبکه فن بازار ملی ایران با دارا بودن ۵۰ کارگزار تجارت فناوری در سطح کشور مبادرت به توسعه بازار فناوری می کند. طرح مذکور شامل بازاریابی محصولات دانش بنیان و فناورانه (بازاریابی داخلی و بین المللی)، سرمایه گذاری بر استارتاپ ها، اختراعات، طرح های فناورانه و هم رفع نیاز فناورانه صنایع است که این همرسانی ها توسط کارگزان تجارت فناوری انجام می شود.
طرح جهش تجارت فناوری در سرتاسر کشور اجرا می شود و عرضه کنندگان و متقاضیان اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور با رفتن به یکی از دفاتر فن بازارهای منطقه ای یا تخصصی و یا رجوع مستقیم به کارگزاران تجارت فناوری می توانند از این خدمت بهره مند شوند، لیست کارگزاران مورد تایید شبکه فن بازار ملی ایران در سامانه Techmart.ir قابل مشاهده می باشد.



منبع:

1400/03/05
23:18:03
0.0 / 5
573
تگهای خبر: دانش بنیان , سرمایه گذاری , صنعت , فناوری
این مطلب آزینیک را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط آزینیک
نظرات خوانندگان آزینیک در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
آزینیک