تبلیغ هوشمندانه كسب وكارها در فضای دیجیتال

تبلیغ هوشمندانه كسب وكارها در فضای دیجیتال

به گزارش آزینیك تحول در سبك زندگی مردم و حضور فزاینده در فضای مجازی، كسب وكارهای دیجیتال را رونق بخشیده است. معرفی و تبلیغ این بازار در فضای دیجیتال راه وروش های تازه و خلاقانه می طلبد. یك شركت دانش بنیان، نیاز حضور اثرمند در این فضا و تعامل میان كسب وكارهای دیجیتال و مشتریان را پاسخ گفته است.


به گزارش روز یکشنبه گروه دانشگاه و آموزش ایرنا از معاونت علمی ریاست جمهوری، یک شرکت دانش بنیان ایرانی نیاز کسب وکارهای دیجیتال در فضای مجازی را به خوبی پاسخ گفته است.
علیرضا ناظم زاده، مدیرعامل این شرکت دانش بینان هدف این شرکت را ایجاد درآمد شفاف و منصفانه برای نمایش دهندگان و بهبود نتیجه تبلیغ کنندگان از تبلیغات آنلاین عنوان نمود و اظهار داشت: با نگاه به تبدیل شدن به مقصد دیجیتال مارکتینگ ایران، در چهار سال قبل علاوه بر این شرکت سایر زیرمجموعه های آن هم به منظور کامل شدن تکه های پازل دیجیتال مارکتینگ ایجاد شدند.
این فعال فناور با اشاره به این که بزرگ ترین زیرساخت تبلیغات آنلاین ایران را دو بخش اصلی نمایش دهندگان و تبلیغ کنندگان شکل می دهند، عنوان کرد: نمایش دهندگان از راه شرکت و با نمایش تبلیغات درآمد کسب کرده و می توانند هزینه های تولید محتوا و ادامه فعالیت وبسایت شان را تأمین کنند و محتوای مناسب را به دست مردم برسانند.
ناظم زاده اضافه کرد: تبلیغ کنندگان هم از راه این شرکت با نمایش تبلیغات محصولات و خدمات شان در بزرگترین و معتبرترین وب سایت ها و خبرگزاری های ایرانی می توانند علاوه بر افزایش فروش محصولات و خدمات شان به افزایش آگاهی از برند هم دست یابند.
از کسب درآمد ۲۵ میلیاردی تا کارآفرینی ۱۲۰ نیروی دانش آموخته
این فعال فناور با بیان این که به صورت مستقیم بیشتر از ۱۲۰ نفر از دانشجویان و فارغ التحصیلان برترین دانشگاه های کشور در این شرکت دانش بنیان مشغول فعالیت هستند، افزود: این شرکت دانش بنیان به صورت غیرمستقیم برای بیشتر از ۲ هزار نفر از فعالان حوزه اطلاع رسانی و وب اشتغال بوجود آورده است.
ناظم زاده افزود: همینطور به صورت غیرمستقیم برای بیشتر از ۵ هزار نفر از فعالان حوزه کسب وکار از راه کمک به افزایش فروش محصولات و خدمات این کسب وکارها اشتغال بوجود آمده است.
مدیرعامل این شرکت دانش بنیان همینطور به کسب درآمد بیشتر از ۲۵ میلیارد تومانی درآمد برای وب سایت های ایرانی اشاره نمود و اظهار داشت: از این طریق بیشتر از ۲ میلیون دلار پیشگیری از خروج ارز از کشور صورت گرفت.
بهبود دوبرابری نتایج تبلیغات
وی مزیت اصلی این شرکت دانش بنیان را استفاده از فناوری روزآمد در نمایش تبلیغات دانست و اظهار داشت: این ویژگی، منجر به افزایش نتیجه گیری کسب وکارها از این تبلیغات می شود و همچنین، منجر به افزایش درآمد نمایش دهندگان تبلیغات خواهد شد.
ناظم زاده از دیگر محصولات منحصر به فرد شرکت نام برد و اظهار داشت: تبلیغات هدف گذاری مجدد (Retargeting)، کلیدواژه ای، موضوعی برای نخستین بار توسط این شرکت ارائه شد.
وی با اشاره به این که محصولات مورد اشاره با بررسی نمونه های برتر خارجی بومی سازی شدند، افزود: کسب وکارها از راه این تبلیغات توانسته اند نتیجه بخشی تبلیغات خویش را تا بیشتر از دو برابر بهبود دهند.
این فعال فناور یکی از مهم ترین لزوم ها برای جهش در تولید را ایجاد بستری مناسب برای فروش محصولات ایرانی دانست و اظهار داشت: برای افزایش فروش این محصولات این شرکت بستری مناسب را برای دسترسی به بیشتر از ۱۰۰ میلیون دستگاه از مخاطبان ایرانی را بوجود آورده است که از راه این ظرفیت می توان به این هدف بزرگ و مهم ملی دست یافت.



منبع:

1399/06/02
14:29:09
5.0 / 5
1490
تگهای خبر: آنلاین , خدمات , دانش بنیان , دانشگاه
این مطلب آزینیک را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط آزینیک
نظرات خوانندگان آزینیک در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
آزینیک